Ik had nog nooit van Roze Bunker gehoord. Wanneer ik iets drink is het water, koffie of wijn. Ik ben niet zo van het zoete drinken, dus dingen als siroop staan sowieso al niet op mijn drinklijstje.

Maar toen ging ik voor een Plantaardige Praat naar Miriam van The Veggie Reporter en zij had een paar Roze Bunker flessen staan. Of ik iets wilde proeven? Meh… nou ja… vooruit. De smaken zien er wel tof uit, kom maar door dan. Ik koos voor de Dragon Sour. En ooooh boy! Wat is deze siroop fijn! Niet zo mierzoet als je gewend bent van de meeste andere versies. Later heb ik ook de Rescued HRBS (Limited Edition) nog geproefd en hier hetzelfde. Bomvol smaak, maar niet zo zoet.

Enkele van de Rose Bunker smaken

Voor een heerlijk drankje van 20cl heb je maar 25ml siroop nodig. Zoals ze zelf zeggen: “uit een fles haal je net zoveel glazen als uit een krat fris.” Hoppa! Dat is toch geweldig. Scheelt een heleboel transport. En zelf met zo weinig siroop heb je een heerlijke smaaksensatie. Daarnaast gebruiken ze alleen ingrediënten die worden verbouwd in Nederland. Ze komen rechtstreeks van de boer of worden gered uit de container. Zoals gezegd hebben ze zelfs een Limited Edition gemaakt, die dus helaas niet meer op de site staat, deze heette dus Rescued HRBS. De kruiden die daarin verwerkt zaten zouden anders weggegooid worden, ivm de corona crisis. Gelukkig hebben ze toch nog een goede bestemming gekregen. Nou ja, je snapt me. De missie van Roze Bunker is er één om van de houden.

Deze siropen worden, naast dat ze verkocht worden in de winkel, ook op verschillende plekken in Nederland verkocht in de horeca. Dus check vooral even de site en de kaart waar het overal te koop is.

Enne… neem echt even een kijkje op de site, want daar is iemand onwijs druk mee geweest.

Vlog video business ondernemen ondernemerschap vlogger videomarketing vegan plantaardig veganisme cruelty free diervriendelijk positief positiviteit moeder natuur vloggen video’s melk is voor kalfjes plantaardige praat dieet levenswijze levensstijl moestuin duurzaam sustainable duurzaamheid veganistisch make up uiteten missie duurzaam horeca siroop ranja Nederland product Nederlands winkel herbs kruiden smaaksensatie marketing

Add comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *